Geen producten (0)

Garantie

Is het product defect na 14 dagen, dan kunt u het product laten repareren.
Op alle producten bieden we u garantie op fabricagefouten.
Producten van het merk Silverline, GMC en Triton dienen voor garantie,
binnen 30 dagen na factuurdatum te worden geregistreerd.

Neo tools 25 jaar garantie
Onze tools zijn gemaakt met de gedachte van de meest veeleisende gebruikers.
Om aan hun verwachtingen te voldoen, voldoen de tools aan de hoogste kwaliteitscriteria.
Daarom gebruiken we zorgvuldig geselecteerde materialen in het productieproces
en wordt de kwaliteit van gereedschappen voortdurend gecontroleerd tijdens rigoureuze en zorgvuldige controleprocedures.
Bijgevolg zijn we in staat om de hoogste kwaliteit te garanderen,
wat tot uiting komt in de 25-jarige garantieperiode voor NEO mechanische gereedschappen.
De garantie dekt alle productie- en materiaalfouten die zijn gedetecteerd in de periode van 25 jaar vanaf een aankoopdatum.
Kies NEO en verkrijg standaard kwaliteit.

Graphite tools
Vanaf 1 augustus 2019 worden alle elektrisch gereedschap, apparaten, opladers en batterijen aangeboden met een garantie van 3 jaar!
ongeacht of goederen worden gekocht voor een factuur of een ontvangstbewijs,
geen uitzonderingen:
garantie dekt alle elektrische gereedschappen, apparaten, batterijen en ladingen van GRAPHITE
niet nodig om te registreren:
het is niet nodig om te registreren, in te loggen en het product te registreren, de garantie is geldig direct na de aankoop.
We zijn zeker van de kwaliteit van onze elektrische gereedschappen en daarom lanceren we het programma met een garantiedekking van 3 jaar ,
zonder aanvullende vereisten of speciale voorwaarden.

U hoeft het product niet te registreren, u hebt alleen een aankoopbewijs nodig.

Er zijn geen limieten voor bedrijven - de garantie dekt zowel gekochte goederen voor zowel een ontvangstbewijs als een factuur.

Het is niet nodig om te controleren of onze producten uit de Energy + -serie (kosten en batterijen) onder de garantie vallen -
deze wordt aangeboden voor alle elektrische gereedschappen, apparaten, laders en batterijen!

Reparatie binnen de garantie
Een reparatie binnen de garantie is kosteloos.
Jenalin webwinkels volgt hierbij de garantievoorwaarden van de fabrikant.
Voldoet uw defecte product aan deze voorwaarden,
dan zorgen wij ervoor dat u zo snel mogelijk weer een goed werkend product in huis hebt.
Het is niet mogelijk om een product te laten repareren bij Powergereedschap.nl dat elders is aangeschaft.
Om een product ter reparatie aan te bieden,
dient u van te voren telefonisch contact met ons opnemen, of per mail.
Vul het reparatieformulier in dat u van ons krijgt gemaild en voeg het bij het te repareren product.
Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn voor eigen rekening.
U kunt het pakket, voldoende gefrankeerd, verzenden naar onderstaand adres:

Jenalin webwinkels
Molenweg 29
6617BC Bergharen
Zorgt u ervoor dat u een verzendbewijs ontvangt.

Reparatie buiten de garantie
Niet alle reparaties vallen binnen onze garantievoorwaarden.
Of is uw product defect als gevolg van ondeugdelijk gebruik, val-, stoot-, of vochtschade?
Dat lossen we graag voor je op.
Echter valt dit niet binnen de garantie van Jenalin webwinkels.
De specialisten op de retourenafdeling gaan u in dit geval een reparatievoorstel doen waar kosten aan verbonden zijn.
Geen zorgen, we gaan de reparatie pas in gang zetten als u akkoord bent gegaan met het voorstel.
Reeds gemaakte verzendkosten dient u wel te betalen.

Onderzoekskosten
Om het product te repareren zal de externe reparateur onderzoek moeten doen naar de schade.
Indien de reparatie niet binnen de garantie valt,
brengt de reparateur of fabrikant hier onderzoekskosten voor in rekening.
Deze kosten dient u alleen te betalen als u niet akkoord gaat met de prijsopgave (lees hieronder).

Prijsopgave
Aan een reparatie zitten kosten verbonden.
Indien de reparatie niet binnen de garantie valt,
brengen wij deze reparatiekosten in rekening.
Dit doen we in de vorm van een prijsopgave die je ontvangt per mail zodra de externe reparateur uw product heeft onderzocht.
We zetten de reparatie pas in gang als u akkoord bent met de prijsopgave.U kunt dit per mail bevestigen.
Zodra u akkoord bent, vervallen uiteraard de onderzoekskosten en betaal je alleen dat wat gespecificeerd is in de prijsopgave.
Als u het niet eens bent met de ontvangen prijsopgave, dan kunt u afzien van de reparatie.
Reeds gemaakte verzendkosten dient u wel te betalen.
U ontvangt het product dan retour na betaling van de onderzoekskosten óf het wordt kosteloos en milieuvriendelijk vernietigd.

Product defect na reparatie
Dat is wel heel erg vervelend.
Zeker gezien u het product al een tijdje kwijt bent geweest tijdens de reparatie.
Toch zit er niets anders op dan de procedure nogmaals op te starten.

Verplicht registratie voor garantie.
De merken Silverline, GMC en Triton, vragen u te registreren om gebruik te maken van hun fabrieks garantie.
De registratie dient te gebeuren binnen 30 dagen na factuurdatum.
Bent u te laat met registreren, dan wordt de garantie beperkt tot 30 dagen.

Indien u hulp nodig heeft bij het registreren, kunnen wij u altijd assisteren.
Hiervoor kunt u telefonisch ( 0641386565 ) of per mail ( info@jenalin.nl ) contact met ons opnemen.

Uiteraard staan wij ook tot uw beschikking voor al uw andere vragen.

 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.